Glad Överraskning!

Tänkte bara av en slump att jag skulle gå in på min A-kassa och kolla hur läget ser ut...
Och WOW.... =D

Låt mig berätta.
Efter det att jag sagt upp mig på PhoneHouse så blir det 45 dagar karensdagar OM nu inte skälen är hållbara till varför man inte ska slippa det. Vad jag strulat med papper hit och dit, förklaringar etc.

Så en dag på jobbet ringer det en man, min nya handläggare. Han vill veta några saker och tycker det svar jag ger är lite förbryllande.
 "Om starka skäl finns,så ska du inte ha några karensdagar"
Jaha, det sa då inte min förra (surkossa). Hon var mest klagande i rösten att jag gjort fel på det jag skicka in och saker saknades. Nädu, allt i sin ordning madame!

Men iaf, han skulle titta igenom allt och maila P.H om några löne.spec.
Så nu sitter jag här och kollar på hur mycket caash jag får imorrn.
WOW! Trodde inte att jag skulle gå igenom som 'hållbara skäl'.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0