Minns ni??

Det där tjafset om dom där tjejerna som tyckte ja var elak???
Ialla fall,ja stötte på ena **** saken, å hon mena att jag tydligen spottat på henne 2ggr den kvällen!!!
VA??? VAAA????
Men iaf bla bla bla så sa jag att jag aldrig ens vart ut me dom när dom rökte,men JOO tydligen enligt henne.
full var ja inte ens!! Jag hamnade i samtal i mobilen åh vek av innan ja ens hann komma ut me dom.
Men enligt henne NÄÄÄÄ!

Sen sa ja,att om nu så är fallet,så var ja förkyld å hade värsta hostan,men ja skulle aldrig göra nåt sånt!
Inte ens om nån tjej spotta mig i nyllet!!!!! Ooooh att jag ens bryr mig om såna 1*isar!???? *suck* hata!

Men de ena ledde till det andra, vilket ledde till att jag *******, vilket ni som vart inblandade vet om. Mer än så räcker!!!
Marie blev lessen oh försökte trösta mig...lycka till att trösta en OXE!!!
De är sällan jag öppnar upp, men när jag gör det....OOOOOH!!!! *suck*

I övrigt hade jag kul och jag VAR tydligen ett hett villebrå, som blev stoppad i tid och otid, fick pussar på handen och bla bla bla...
Jisses!!! Är jag verkligen sååå vacker eller va ni nu vill kalla det!?

Vad som utlöste min spärr ikväll, var absolut INTE alkoholen!
Men mest troligt allt annat den bla bla bla jobbiga ushiga tiden!!!!

Så tack så himla mycket... För nu vet jag, vad jag INTE vill never ever ha i mitt liv nå mer! Negativitet heter det!!!!
Du som har det... Nej tack, gå din väg!!! Du ÄR en såååååån objuden parasit!!!!!

- Godnatt ELLER nåt åt det hållet typ -


(Vet inte ens om bilden har nåt med texten att göra!!!????? What ever)

Kommentarer
Postat av: Ems

F*n vad jobbigt att du skulle hamna i såna där tråkigheter :( Men du var i alla fall hett villebråd?

2008-09-28 @ 11:28:38
URL: http://yoem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0