Som min mamma!

(En snutt ur en msn-konversation)

DraGGeL säger:

Alltså...jag bara skrattar av din klokhet!
DraGGeL säger:
Du ÄR som min mamma. En som betyder mkt för mig,som finns där,
som får mig på rätt väg igen när de är svårt eller på något
sätt negativt för mig...Du är en jag lyssnar på,oavsett om
de är medvetet eller i mitt omedvetna!
DraGGeL säger:
En som har en MYCKET mycket nära plats i mitt hjärtas kärna...
DraGGeL säger:
Å ja som alltid trott man väljer 'kille' som är som sin pappa
hmm dåligt visar de sig...ska välja efter min mamma ;) hahaha


Kommentarer
Postat av: Ems

Jag valde en kille som är precis som min egen far var när han var ung. Jag har alltså något att se fram emot, för min pappa är världens bästaste.



Jag skriver det här hemifrån, i morgon skriver jag från jobbet. Remember to read the signs.





/Hobbit

2008-09-24 @ 20:41:23
URL: http://yoem.blogg.se/
Postat av: Ems

Back on work...

2008-09-25 @ 12:09:51
URL: http://yoem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0