Tjejer?

"Om du är allt för närgången - Är du misstänksamt homo
Om du är lite snål med uppmärksamheten - Är du en otrevlig b*tch"



Fick tydligen höra av en kille igår att 2st tjejer, hm, lite meer speciella på festen hade känt sig utanför och att jag inte släppt in dom i min gemenskap.
Dom hade tydligen surat ihop, gått o skvallrat över att jag var en otrevlig b*tch (mina ord)
Helt allvarligt!? Hahaha
Det är första gången så vitt jag vet, som någon tycker sånt negativt om mig.

Jag ÄR den JAG är.
Take it or leave it!

Jag ber inte om ursäkt för något jag inte gjort...om nu verkligen verkligen sitautionen inte kräver det för att bibehålla stämmningen. Jag tänker inte gå och känna skuld längre och axla den rollen, och bära någons annans osäkra börda.
Nej tack!

Men men det visa sig sen, att flera killar (och övriga tjejer) inte kunde få ihop den matematiken om mig ;)
Det är inte mitt fel att jag var framåt, glad, social,good-looking och hade j*kligt roligt.
Om du inte tar din plats du önskar, får du en plats du förtjänar!

Jag? Dryg?
Nej..nu säger jag som det är. Jag är ingen osäker människa i grund o botten. Nu släpper jag fram den jag verkligen är, vilket är på tiden och tar efter min bror Oscras motto...

"Min Attityd - Ditt Problem"






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0