Träningsvärk AB

Ojojoj vad jag känner mig sleten. Jobbat hela veckan, tränat, varit trött och så på det hela- bowling igår.
Men det är skönt på sitt sätt. Fast grabbarna blev lite piss pga deras presation och tyckte att vi skulle spela nåt  manligare nästa gång.
Hade egentligen tänkt festat me polarn Danne, men jag orkade verkligen inte.Sorry!!!
Så jag o Marie gjorde sällskap och for till Knux, blev att kolla tv och youtube. Sen dök Junior upp, heh, då kände jag mig lång ;)

Så lite, bokstavligt talat, pizza, youtube, bowling, flummerier, fast n' the furios och så hem.
Har sovit till för ca 15min sen. Och det behövdes. Min knopp har inte hunnit med i veckans svängar!
Jag hade mycket trevligt igår tjej o grabbs =)





Kommentarer
Postat av: Isabelle

Tack gumman! <3

2008-09-20 @ 15:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0