Yey =D

Gissa om jag är glad!
Det har hänt så mycket den här veckan.

- Roligt på jobbet o dessutom fått massa jobb framöver.
- Myst me lilla knyttet.
- Har 2st hemligheter varutav en visas snart.
- Ska å träffa min bror Oscar som kommit på besök samt Jonas på tors.
- Jag o en vän,Julia ska korka upp på lör och shoppa.
- Solen skiner.
- Jag har vaknat såå utvilad imorse.
- Hostan har börjar minska *peppar peppar*
- Jag står på mig mer och tar för mig.
- Har kommit igång me träningen.
- Finns sååå mkt jag vill göra nu och ska försöka uppfylla mina önskningar!!!

Kommentarer
Postat av: Elin

vilken dag var det hemligheten skulle 'avslöjas'?

2008-09-03 @ 10:11:50
URL: http://metrobloggen.se/elliin
Postat av: Ems

Det är roligt när man vet båda hemlisarna, nu tycker jag att den där ena ska avslöjas. Snarast! ;)



Och vi är lika på ett plan: "Jag står på mig mer och tar för mig." Och om jag inte minns fel så var du en av dom som gav mig en liten kick i arslet så jag fick en rivstart.



Govännen min, saknar dig <3

2008-09-03 @ 12:13:22
URL: http://yoem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0