Bara kort!

Efter en mkt jobbig natt som en krokodils döds-rullning i sängen,
blev jag väckt av bror O kl8.
'Jag är hos dig om 2min. Är nu i lilla rondellen'.


Bara upp å hoppa å fattade ingenting.
Så vi åt frukost, satt å dona med PS och sen stack vi på stan.

Övrigt...
Min frånvaro kommer lysa tills jag anser mig ha nåt vettigt att skriva om.
Jag nås på mess å msn!

Suttit å knåpat med deklarationen å ändrat.
Skaffat e-leg.

Ska å spinna om 1h. Eller spinna å spinna..Jag ska å cykla ;)

- Resten är som resten blev. -


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ok, det lät inget vidare det :S Har du nån form av astma eller är det nån förkylning i kroppen kanske?



Kör på i din takt, det kommer hända grejer i alla fall. Och att vara en speedare är bara bra, man ska gå i rask takt, annars händer det inget! ;)

2009-04-02 @ 18:04:39
URL: http://yoem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0