Idioter!

Det finns idioter som inte vet bättre och så finns det ouppfostrade idioter som vet precis.

Som idioten jag råkade ut för idag.

Skulle och rasta brors hundar i H-ön, när en kille inifrån skolan?, kastade en snöboll rakt in i mitt framdäck.
Tänk om jag haft dålig balans?
Inte nog med det så kastade han en plastsak mot mig, som tur var för lätt att komma så långt.

Jag ropade en bit senare idioter

På vägen hem så cyklade jag en bit bortom, fönstret var stängt och i sista stund öppnades det,
en sak flög mot mig och ordet h*ra ven i vindarna.

Helt allvarligt???


Kommentarer
Postat av: Åsa

Det är inget undantag heller att större delen av alla som bor på H-ön oxå har klippkort hos det sociala!!!!

2009-04-29 @ 13:09:13
Postat av: Anonym

Barn som fostrar barn = "farstuvarning"

2009-04-29 @ 16:47:11
Postat av: Av mor

kommentaren ovan,

2009-04-29 @ 16:48:22
Postat av: Emelie

Men vilken jäkla dag! IQ-befriade idioter..

2009-04-29 @ 21:47:00
URL: http://yoem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0