Lovely!

Just kommit hem från spinning och sitter här med min nylagade pastasås och är så tillfreds med mig själv.
Har kört hela programmet igenom och efter 45min så mer eller mindre gapskrattade jag :D
Instruktören hade en sån rolig låt om veckodagarna på härlig dialekt som bara blev snabbare å snabbare.
Nånsin sett ett svettig guppande giraff på en spinningcykel?? De var JAG det ;)

Fick både cykla dit o hem, för att min käre träningspolare är bortrest.
Så parasiten fick agera egen värd!

Jag hade iaf 2 mössor med mig.
En att svetta sig dit i och en varmare torr en för att svetta sig hem i.

F*N VA GOTT DE É ME MAT!!!

Och just ja....Hade mina ärmvärmare♥ på hela passet.
Skönt att behålla värmen men ändå slippa svetten!
Rek. köp en om du behöver hålla axlarna varma.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0