LYCKA!!!

JAAAG HAAAAR FÅÅÅÅTT JOOOBB!!!!!!!!!!!!




Detta var min reaktion efter samtalet. Försökte prata, det gick inte såå bra.
Sen så kom de bara massa skratt och konstiga ljud i slutet. Typiskt ;D (checka ca 50sek)

 

Var som sagt på arb.intv. i tordags. Och jisses vad jag var nervös.
För det första, så var det 3st killar som tog emot mig.Inte 1-2, nej 3st!
Och det var det första jag sa, "Oj, 3st".

Så ringde Casper,han som höll i det hela, mig idag. Efter han presenterat sig så frågade jag,
"Har du nåt pos. besked till mig?"
Han blev lite ställd, och sa, Oj, jag hade tänkt att vi skulle småprata lite först.
Så det gjorde vi.

Jag fick inte heltidstjänsten som jag sökte, utan jag fick deltids med möjlighet att få heltid om några månader.
Han undra hur det känns. Jag kunde bara skratta i luren att jag fått jobb :D
Vilket han i sin tur blev glad av att jag var så peppad.
Dom hade tyckt att jag sålt mig själv bra, visa vad jag vill, att jag brinner för försäljning.

Så för ett tag sen ringde kille nr2, anordnare av resor etc.
Blev massa skratt där oxå.
Han mena att de brukar vara tuff utb. och att man blir trött.
De är så det brukar bli av jobb sa jag.
Han skratta och tyckte jag hade sån härligt skön sund inställning.

Iaf, i slutet av samtalet tackade jag så mycket.
Han sa nej, det är vi som tackar att du vill jobba för oss.
Tack sa jag, att jag får jobba för er.

Såhär ser det ut nu för mig:

Nu på söndagkväll,3e..bär det av  till malmö.
-Malmö 4-8/5
-Hem igen under helgen
-Sthlm 11-15/5
-Sen hem för att sätta igång

Vad jag ska jobba med??
Butikförsäljare för nyöppnade Kjell&co här i lule. Gamla Vagabond butiken!!!!!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Grattis gumman!

2009-04-27 @ 15:33:47
Postat av: Elin

Grattis, igen :)

2009-04-27 @ 16:13:56
URL: http://elliinh.blogg.se/
Postat av: morlena

Grattis, från hjärtat till hjärtat mitt.

2009-04-27 @ 16:23:52
Postat av: Frida

Grattis igen =)

2009-04-27 @ 18:09:48
URL: http://fiirpi.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vad säljer man hos Kjell&co??

2009-04-27 @ 19:11:41
URL: http://yoem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0