Våga chansa?

Där jag satt på min cykel i min tristess efter 45min, kom jag på mig själv - räkna!
Har en liten ovana att räkna saker ;)
Visade sig att av 24st, var vi bara 6st, alltså 1/4 som hade färgglad överdel på sig.
2 röda, 1 beige, 1 grå, 1 blå och så jag med mitt grön/neon randiga linne.
Allt annat!? Behöver jag ens säga det?
Dystra Svart såklart!!

Trodde man skulle bli glad av träning. Få energi. Motivation.
Inte får man då det av att bära helsvart.
Finns massa fina färglada träningskläder, dock dyra, men ändå.
Varför väljer majoriteten svart?
Rädda att synas att man faktiskt svettas? Rädda att sticka ut ur mängden?

Visst, nog har jag oxå svart. Men det är svart med neon-färgs-klickar-i :D


Kommentarer
Postat av: Natalie

Nä, jag gillar svart : ) man ser slimmad som fan ut och ja. Typ därför :) har gråa byxor med lite vitt på men vill helst ha svarta såna. Gillar bara en del av träningskläderna med färg på. Har överlag så svårt för mönstren och färgkombosarna, och dom man gillar är som du skrev - asdyra. Sen har jag 2 vita linnen också :) och vita skor.

2009-04-22 @ 22:19:23
URL: http://surething.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0