Vissa män..

..kan verkligen konsten!!! :@ 

Stod på crossen och hade några minuter kvar. Några minuter jag envist tänkt avsluta innan jag gick vidare.
NähääDuu..de blev ICKET så!!
Varför???

Jo, för ett as till karl öppnade fönstret bredvid mig å fönstret ett snäpp framför mig.
Sen gick han å satt sig lääängst bort på en cykel å rörde sitt feta ** fram å tillbaka.
Absolut inget ansträngande över det hela. Och det går inte att skylla på dålig luft heller.
Stor och luftig lokal me få aktivister i!

Jag börja frysa lika snabbt som en fingerknäppning.
Blev irro och gick en bra bit bortom honom och körde lite rodd.
NähääDuu det gick inte heller. Fick all kalluft på mig.

Happ, på me fleecejackan och börja stretcha.
45min var de jag hann träna. Hm. Vad hände me resterande 15min?
När jag gick från lokalen satt aset som en cyklande zombie. Hit o dit me NOLL tempo.

Hört talas om respekt för sina medmänniskor?
Eller att man artigt kan fråga först om det är ok?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0