Förändringar!

Snart är denna månad över och ett år har passerat när jag tänker tillbaka, vars allt börja.
Jisses vad fort det har gått.
Jag är densamma nu som då.. bara mera mig :-o

Jag har funderat över mitt liv.
Gjort mina funderingar till händelser.
Fått nya mål att drömma om.
Kommer jag få dom uppfyllda?
Nya perspektiv på vad jag vill ha och vad jag inte vill ha.
Nya vänner. Nya erfarenheter. Bekräftelse.
Mer glädje över vem och vad jag har ♥

Kan ta två exempel:

- Jag vet nu, att vissa av mina krav, ideal, drömmar är helt rimliga.
- Jag har börjat vidgat mina sinnen. Speciellt när det kommer till kläder.
Först och främst vill jag ha proper, stilren, tidlös klädsel som inte visar, markerar aaaaallt för mycket.
Så om jag tittar i min garderob, mina köpval senaste tiden, så har det blivit mer sånt jag tycker är fint på andra men som jag själv aldrig skulle köpa...tills nu!!
Bara idag köpte jag en svart midjekjol, sånt som är på modet samt ett blommigt meshlinne :)

- Våga och Vinn -

  

Kommentarer
Postat av: morlena

Äntligen.

2009-08-28 @ 22:35:55
URL: http://morlena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0