Helgen!

Igår efter jobbet bar det av på 1-årskalas me massa söta ungar å gott fika :D

Sen hem och fixa till sig för fest. Jag, mina grannar Linda o Marran korkade upp.
Vi svamla på och hade väldigt trevligt. Sen mötte Jenny, en kompis från jobbet, upp oss.
Ena halvan ville på färjan och andra på Allstars. Sagt o gjort!
Jag o Jenny ville nämligen inte sitta ute o frysa. Och när jag skulle bege mig hemåt, så mötte jag Amanda, en jag oxå jobbat med. En halvgrek me världens finaste, tjockaste, självlockigaste hår (som jag vill ha)!!!

Idag vakna jag just före kl8, handlat mat, sett en av mina J.Austen filmer och ska snart se en till i väntan på att klockan ska bli sex, för då börjar min tvkväll :)

   

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0