Jag ska bara..!

..Joo Tjenna :-o

Jag hade baara tänkt bädda rent i sängen.
Mitt va de var stod jag o dammsög, sen börja ja skura golvet o skrubba bordsmattan..för hand.
Och som avslut på det en dammtorkning.

In i duschen för få en rejäl uppfräschning.
Hahaha

Jag snörde ut alla saker, blötte ned allt o sprutade sånt där puts på väggarna å skrubbade dom.
Avslutade med kroppspeeling, hårinpackning o en rejäl lotionkur :)

Så nu sitter jag här med min kopp varm choklad o väntar på att Fringe ska börja :D

Just ja, min spotlight lampa har fått nya batterier nu när de börjar bli mörkt om nätterna och ett jättebra tips:
För att få ljuvlig doft i garderoberna, har ja satt in såna där IKEA-ljus i olika dofter för 19kr.
Några luktar mild äpple medans en annan luktar rosenbuske.
Älskar min mysiga lilla lya.

- Jag är så nöjd över min spontanitet -




Kommentarer
Postat av: morlena

Ser skönt o bekvämt ut.

2009-08-13 @ 22:25:57
URL: http://morlena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0