LK final!

Lördagen då?

Jag å redan nämnda personer i tidigare inlägg korkade upp. Eftersom kusin hade problem att öppna vinflaskan fick bror rycka in. hehe ;)  De tjoades o  busades. Sen drog vi på stan :)
I väntan på att en av Oscars höjdpunkter skulle börja, stod Fagervall o klottra sin autograf till små tjejer. Kunde inte hålla mig från att gå dit o säga:

"Jag föll grupptrycket. Kan jag oxå få en kram?"
Självklart! sa han skrattandes.

Sen börja bandet som ja inte kan komma ihåg utan att läsa det, Raubtier, crappyband från Happis, i mina öron.
Hände inte så mkt där emellan. Toa. Checka läget. Käk. 
Därpå allas höjdpunkt tror ja, Anna Ternheim :D

Cat skulle jobba, så vi drog tidigt. kl00.00 bestämt.
På M.bron vände ja om, för då hade Natta kommit till Lule me sitt lilla crew.
Så då blev det att jag hängde me henne några timmar. 

Gissa om ja sov gott :)


   


   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0