Min underbara helg!

Fredag

Jobbade några ynka timmar.
Lämnade äntligen in min cykel på lagning. (Byte av växelgrejs,utslitna pedaler å översikt på kedjan typ).
Hem o sola.
Sen göra sig fin för utgång me Linda aka grannen, me början me middag på BaanThai.
Jo, just ja..jag kan räkna till 10 på thailänska o säga jag heter Anna :)

    
  

Lördag

Efter jag vaknat blev det en spontan frukost/lunch inbjudan hos grannen. Mmm va mysigt det var att sitta ute o äta i solen.
Och sååå mkt frukost brukar inte ja äta, men ja pressade ;)
Sen bar det av till FirstCamp o softa i solen. Blev även ett dopp i de härliga blå o en bit sommartårta.


   



Och dagen avslutades med god men HET mat  och tjejkväll.
Väl hos tjejerna utartade det :D
Vi kom in på det alltid lika roliga underhållande ämnet med välviftande rörelser å läten till - Mannens lem!!!
Mitt va de var bad Linda mig visa en bild jag har i mob, på en vältattuerad/piercad lem varutav vi satt o blev fundersamma över.
Hur gör man?? Är den slak? Erektion? Och efter massa tankar hit, så skickade jag iväg ett mess till 118100.

Svaret löd: Man tattuerar den slak eftersom många inte klarar av att hålla erektion under rådande omständigheter.
Följdfråga: Berätta detaljerat hur man gör när man tattuerar mannens snopp.
Svar: När man tattuerar en slak penis måste man vara relativt försiktigt o dra ut området man ska tattuera på, så att det även ser bra ut i erektion.

   

Söndag

Ut på Storheden. Köpte min hylla. Fika. Hem å ligga o sola.
Senare på kvällen for ja o grannen ut o springa.
vi hittade en backe in i skogen på andra sidan av vägen. Så vi körde 20min.
Allt va vi förmådde upp å jogga ned. 3 av 5 gick snabbt, sen tog mjölksyran över.
När vi var klara så började det regna. Vi hade verkligen tur att vi inte sprang runt fjärden, för vi hade bara hunnit halva så hade vi vart i the eye of it all. Men vi hann in innan det verkligen öste o piskade asfalten. Så kom åskan.
De blev tyst. Jag slog av tv:n o datorn.
Så..

B
A
N
G

..Blixten small till. Kändes som att den var ovan taken. Mina fönster skakade till.
Jag skyndade mig o tog kameran och ställde mig i korridorsfönstret, men låt mig säga såhär..
De är inge bra ställe att fota ett härligt oväder på.
Härligt var de iaf att somna till fler knallar, blixtsken o de smattrande regnet.
De är såna tillfällen man vill ha nån att mysa me :)


Kommentarer
Postat av: Elin.

Låter som en härlig helg. Å inte är du väl nå lång, måste vara dom andra tjejerna som är väldigt korta :P

2009-08-10 @ 14:39:15
URL: http://elliinh.blogg.se/
Postat av: Åsa

En helg med mycket gott =)

2009-08-10 @ 16:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0