Mitt 1a dopp i år!

Dagen spenderades me bror O, kusin Erik o hans brud Johanna
(Jois - Mitt nick för henne) :) Tyvärr så jobbade Cat.
Den började med en liten promenad till ett gammalt schack mitt i ingenstans. Mmmm vilket klart vatten.
Jag och min bror tog vårat FÖRSTA dopp för i år. Det ni!! :D

Efter massa plask hit o dit begav vi oss till First Camp å fortsatte me vattenlekar för en fotograferande bror.
Sen var de en trollkarl där, rätt underhållande faktiskt. Inte Tobbe trollkarl, men Thomas ;)
Synd att ja inte hade me mig min systemare. Men dessa bilder me mob får duga.
Ska bli spännande att se va bror fick för fina/roliga/knasiga/moments bilder.

Jag ÄR trött nu.


  

  

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0