Se mig!

Nu när mörkret är här och mörkare kommer det bli, så vill jag synas bättre när jag ex cyklar till/från jobbet, än vad mina redan andra reflexer gör.
Och vad är då inte helt suveränt samtidigt som den håller vind/kyla borta från mina öron - än en buff med reflex :D

Sen får jag se om jag köper dom där mockastövlarna. För jag hittade nåt bättre.
Jag har redan mina superhärliga goretexkängor, men vill som sagt ha en med högre skaft när man bla ska vara ute en hel dag som innebär massa snö innanför. Jag hittade ett par  rediga såna :D
Och eftersom det är sista REA-dagen på 50% på Addnature, blev det vita.
Hoppas Hoppas jag blir nöjd med dom!!!!

"Vattentät och sportig vinterkänga med suveränt grepp på hala underlag! Jasna är en lätt och skön sko med högt skaft och värmande foder som håller fötterna vältempererade ned till -20 grader.


Isolerande EVA-mellansula förhindrar att markkylan når fötterna. Yttersulan i gummi ger ett bra grepp i vinterväglag
. Yttermaterialet i nappaskinn och quiltad nylon gör skon tålig och vattentätt BUGdri® membran håller fötterna torra."


 


Kommentarer
Postat av: morlena

Snygga.

2009-08-31 @ 08:39:16
URL: http://morlena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0