Who's 2 Blame!?

..Att jag hade ont i halsen (har det än) igår när jag for från Linda?? :s
Säkert den andra Anna, för hon hade en lätt förkylning i sig.

Men jag ahde väldigt trevligt igår :) ..även om jag inte hann smaka på tårtan :(
Jag o Anna var som två utbölingar till färgen..resten var nämligen thai!
Maten var helt underbar god, jag verkligen vräkte i mig som att jag inte visste nåt annat. Blev nog även en liten tår i ögat. Lindas vän Nåij, hade gjort en enligt henne, inte såå hett kryddat maträtt..JO TJENNA!!!! :-o
Smakade lite grann, men gick inte att äta upp. Sen kom resten av gänget å då blev de nån thailänsk räksallad.. God den med, men ÄN värre het :-o
Och sved gjorde det på läpparna, en som heter Jonna fick botox-effekt-läppar. Haha

Idag blir det nog att ta det lilla lugna, så min hals får vila lite innan en ny jobbvecka börjar.


   
   

Kommentarer
Postat av: Natalie

haha, fasiken så stark mat det skall ha varit!

2009-08-16 @ 14:30:43
URL: http://surething.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ja gu' ja, vem vill inte ha heltid?! Fast semester tycker jag alla ska unna sig nån gång i livet. När det passar dig bäst så gör det! Ska resa längre på nästa semester! :)



God maten verkade btw.. nu blev jag hungrig! ;D

2009-08-17 @ 14:49:51
URL: http://yoem.blogg.se/
Postat av: Lotta

maten ser ju helt sanslöst god ut!

2009-08-18 @ 09:10:56
URL: http://lottakenttamaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0