Drar väl lite allt i ett då!


23- Dagen före

For till Råne efter jobbet. Mös. Smakade av Cats förstgjorda goda skinka. Kolla tv etc
   

24- Julafton

Svårt att sova pga en högt snarkande hund och en annan konstant smackande en.
Ut på morronen ocg gå med Cat o vovvsingarna, sen åka pulka bakom Jazz o bror.
Mer förberedelser innan att folk rulla in.
God mat. Härligt sällskap. Fina klappar och en rund, mätt mage ;)

  
   
   
  

Fick bla ett smycke av pappa, som han köpt helt själv utan hjälp av mamma (nåt som aldrig hänt). Både jag o mamma fick varsitt av han, det var så fint och jag blev tårögd. Fick även en ny vattenkokare, som jag inte ska bränna sönder denna gång :$ , nya lovikavantar, lite smått & gott samt en ny eltandborste som jag ännu väntar på, eller ja, hela mammas jobb väntar på att få in den. Undra vad det är för en ny goding?




25- Juldagen

Hem igen. Softa och bara allmänt lugnt.

26- Annandag jul

Jobb. Fest hos Linda. Utgång var tänkt men uteblev. Massa god mat!!
Blev ifrågasatt av en f.d vän i mob, om jag är mänsklig, varför jag inte kan förlåta henne såsom gud gör.
Eeh för att jag inte är gud :-o

   
   
   





Kommentarer
Postat av: morlena

Min kedja är av plattare typ.

2009-12-29 @ 22:04:10
Postat av: Åsa

Fina bilder =) Och den på mor Lena med paketen på golvet är super mysig =)samt bilden jag tog på dig och Oscar.

2009-12-30 @ 09:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0