Snabb som blixten!

Var på en liten snabbvisit hemma i byn, mån-kväll-imorse  :)
Hade nämligen en ledig dag igår och tänkte då ska jag hälsa på mina föräldrar.
Köpte även en blomma till dom bara för att.

Åt varma mackor, drack varm choklad och kollade på den där hjältegalan. Vad jag o mor snyfta!

Igår var jag o mamms på stan, å lunchade me våran tandhygenist och även hon fick en blomma av mig. Som ett tack för allt :)
Hittade 2st snygga klänningar, jag o mamma hade varsin favorit och båda fick sin vilja igenom..Menar 2st + ett bälte för dryga 500kr, det säger man ju inte nej till :-o
Men hade hon inte vart me, hade jag aldrig ens tittat åt enas håll. Tur att jag har en mamma med god smak! 

  Denna siden var mammas favorit. Finare irl!
 
   Och denna 'empireskurna' var min favvo.

Överraskade även Frida som verkligen blev eeh..chockande överraskad :D
Även om det var i snabbaste laget och med skorna på!

 Stairs from hell!

Fick även klippa pappsen och leka lite me trimmern. Synd bara att jag inte riktigt vet hur man gör det snyggt, men hey..jag är ingen frisör ;) Men efter några gångers övning kommer det nog gå vägen.



Så jobb idag.
Gissa om jag fick mig en suprise suprise. Dålig sådan dock :/

Hade nämligen lämnat en matlåda från i måndags enkomt för idag, eftersom jag skulle komma med bussen 1h före jag börja jobba och inte orka gå hem...
..Den matlådan var tömd och låg i disken!!!!

Ena kollegan hade nämligen rensat kylen på div gamla matburkar inkl min, som dom som kom på i efterhand när jag påpekade det idag. Min fina älggryta :-o
Men det löste sig, jag gick o köpa käk och han sa att han ska laga nåt gott åt mig nån gång till lunch! :)

Annars??
Naae snart jul, superkallt ute, vill ha mer snö och ja that's it.


Kommentarer
Postat av: Frida

Hahaha, våran trappa är inte att leka med ;)



Va fin du var i klänningarna! =)

2009-12-16 @ 22:46:09
URL: http://fiirpi.blogg.se/
Postat av: Elin

gud vilka fina klänningar. den andra var du döhet i ;)

2009-12-17 @ 09:37:44
URL: http://elliinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0