Sömn är så viktigt!

Natten som gick var awful :(
Runt 04-tiden tog jag en ibu som efter 45min fick mig att somna.
Min axel har nämligen spöat skiten ur mig och en huggning i sidan. Ont var bara förnamnet och tårarna till hands.
Var dock härligt att se att det låg ett tjockt snötäcke på marken ;)

Så idag har jag varit på massage och som jag trodde..det var illa.
Hela mitt högra ryggparti var stelt, ömt med ajajiga triggerpunkter.
Men det var inte axeln som var problemet, utan dessa nya triggerpunkter samt låsning i ett revben. Han tog nätt o jämnt på ena och jag skrek och vände på mig. Han blev som lite förbluffad och börja skratta när jag skratta:

"Va f*n va de där för nåt?"


Så lustigt hur min kropp funkar. Ibland har jag knappt nåt alls som strular på över 1mån, ja utöver dom vanliga grejerna då och ibland, som idag mindre än 1mån å från ingenstans, är allt bara skit och det känns som att det inte är min rygg som blir masserad.

Men jag ser positivt på det hela..Menar, jag hade ju kunnat bo ute i ingemansland utan nån hjälp alls! :-o


(google)


Kommentarer
Postat av: candy

usch vad jobbigt det låter! hoppas du får svar på vad felet är för något så det kan åtgärdas!

2009-12-01 @ 14:48:59
URL: http://caandydarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0