Va ska man säga?

Oj så fort denna vecka gick :-o
Menar, om två dagar är det söndag och det känns som att det var igår jag låg och kolla på fruarna!(D.H.W)

Gjort i veckan då?
Jobbat
Gymmat
Två dagar ledighet
Längtat efter massa ting

Vad händer imorrn då?
Jo, efter jobbet drar jag till Carro på lite tjejmys innan vi ska dra vidare på julbord med resten av jobbet :)
Sen händer det som händer. Hem och sova eller utgång, för att sen jobba på söndag..den 3e advent.

Snart jul..Vad hände?
Var ju nyss sommar då jag låg på playan och brände fläsket ;)


Kommentarer
Postat av: Elin

yes, jag vet. men det var liksom så stor skillnad. har helgen varit bra?

2009-12-13 @ 09:57:26
URL: http://elliinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0