3 Älgar!

Igår morse påväg till jobbet, klockan kan väl ha varit runt 06.30, så såg jag på fjärden nåt stort mörkt springa.
Trodde i första anblick att det var 2 svarta hundar, men j***klar vad långa snabba språng dom tog.

GAH :-o
Så börja jag själv springa med snabba ryck att få upp mobilen ur fickan.
Det var ju älgar...inte bara 2 men 3!!

Och det ÄR därför man alltid ska ha med sig sin riktiga kamera.
Tänkte nämligen innan jag for hemifrån att ta med den, men vad skulle jag fota som inte min mobil kan fota!?
JO, 3st älgar på fjärden relativt nära stan.. :-o

Ett ord: DAMMIT!!!!


Den där mörka suddskuggan är en älg.
Hade jag haft min kamera,hade zoomen LÄTT tagit den!

 

(Ps..Jag har ätit upp gröten först nu.Den var kall.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0