Det gör ont att falla!

Det gör ont att falla på målsnöret och se andra gå i mål.
Jag fick inte jobbet...



Jag hade en mycket bra ansökan och tack vare den kom jag på intervju,
men det "fanns andra som var ett uns bättre än mig".

Det smärtar att vara så nära och för andra gången, inte räcka till.
Men det som driver mig vidare är att jag tänker INTE torka skit längre än nödvändigt!!!!!

Det är int jag.
Det passar inte för mig.
Men det ger mig lön tillsvidare.

Nu nya tag, nya tips, nya jobb och nya att prata med hopp om det bästa!

- Jag fixar på det ena eller det andra sättet -


Kommentarer
Postat av: mor

Klart du fixar det. En dag faller du på andra sida av målsnöret. !

2009-02-07 @ 16:31:39
Postat av: Emelie

Jag kan inte säga det bättre själv, din kära mor här ovan hade det bästa citatet ever.



Kram!

2009-02-08 @ 19:16:26
URL: http://yoem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0