Komisk sits!

Idag var jag med om något väldigt lustigt!!!

Hon jag jobbat med nästan hela dagen, pratade ett tag me sin syrra i mob och jag var väldigt förvånad över sättet hon svara på. Samma hälsningsfras som avdelningens namn.
Så sa hon att det var för att hennes syrra jobba på samma hus.
Nog med det. Timmarna rulla på.

Sen så fick jag förflytta mig till en annan avd. och hon jag jobba med där...Men jisses vad jag kände igen henne!
Men kunde inte komma på vars, för jag har då inte jobbat me henne.

Bara en stund innan jag skulle sluta slog det mig, hon ÄR ju min granne :-o
Min granne som jag klagat öga mot öga, hur hennes dotters killkompisar för väsen och rejält oliv i korridoren titt som tätt.
Vi skrattade lite över det hela. Att ingen kände ingen den andre.

Sen när jag håller på byta om, så kom även hon jag jobbat med först som oxå slutar..så påpekade jag vad som just hänt.
Hon utbister:
"Men det är ju min syrra! Är du den som klagat!?"

Haha komisk sits alltså :D

Kommentarer
Postat av: Elin

mm, sakta men säkert så börjar den visa sig. :P

jo, det var ok att ha dom, dom är helt otvättade och så har dom ju inte riktigt 'jeans stuk'. och glad är jag över det :)

2009-02-26 @ 18:24:46
URL: http://elliinh.blogg.se/
Postat av: Emelie

Oj, snacka om oskönt ;) haha

2009-02-27 @ 12:53:25
URL: http://yoem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0