Kort & Gott!

Igår spräckte hon (vi) hennes 0:a!
Nämligen utgång för första gången i hennes nya stad.
Pratar såklart om Cathline (Cat), brors flickvän, min nya vän :)
Det var trevligt, roligt och more will come ;)



  



Det som desstovärre inte är trevligt...Är mina nya as till persiener!
Skruvarna vägrar nämligen att skruvas i mer än hälften och jag kan
inte ens ta till min käre vän -hammarn ;-o

Historien bakom den, kort och gott.
Ikea möbel.
För litet hål för träpluggen.
"Bank Bank"
Fick sen veta att det skulle sitta en skruv där i.
Daaaaaah!

Ska pröva lite grövre grejer nu på den fronten och vill de sig inte, ja då får ja be om hjälp-
Typiskt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0