MumsVäder!

Oooooh vilket härligt vitt snöoväder det vart senaste tiden :D
Det ÄR ju massa massa snö precis öööööööverallt!!!
Jag ♥ Mitt Norrbotten!!!

Jag behöver inte skotta någon gård eller uppfart.
Jag har kläder som både skyddar mig från vädrets makter (tillstor del) och som
ger mig möjligheter att ha kul att plumsa omkring i den vita kalla härligheten som har kommit.

Hur kan man inte gillat detta väder?
Men visst, det räcker gott och väl med den tiden vi får ha det, för jag är faktiskt mer galen
i sommarns alla härliga varma bjudningar ;)

Säger bara Myyyyys!!!

((Nu är ju iofs dessa bilder från idag med sol å klar himmel, går lite dåligt att fota snöstormen))


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0