Otroligt! :-o

Efter mycket om och men, så lyckades jag tillslut göra mig frukost:

Havregrynsgröt!!

Nåt jag inte är såå förtjust i och äter helst ogärna. Spec när jag måste göra den själv. Träligt!
Allt är min mors fel. Under hela min uppväxt och än idag är de
samma visa när hon äter det.

Hahaha...Först hacka den, ni vet klumpar,
Sen mumla några fina utvalda ord Äckel-päckel-havregrynsgröt..
och så samla det lite i kinderna för att slippa svälja det ;P

Varför hon/jag äter det...för att det är nyttigt!!

Sådan mor- Sådan dotter brukar man säga va??

Kommentarer
Postat av: mor

En mor kan inte alltid gör allt rätt !!

Det är därför ni ska göra det bättre , det jag gjort dåligt ....HaHa

2009-02-21 @ 11:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0