Sol å spring i benen.

Idag fick jag se att det faktiskt finns äldre damer som har pli på sin lilla vovve.
Jag mötte nämligen en liten söt dam som tog sin vovve åt sidan, på hennes sida, ifrån mitt gåfält..  :-o
Annars brukar dom ju få gå hej vilt!

Apprå på gå, så har jag vart ute sen 11.30 tills för en tag sen.
Har nästan vart ut till hertsön, skulle se gåvägen till bror och sen har jag vart hit o dit.
Nu ÄR jag trött i ländryggen men lugn i sinnet.

Jag är ute efter en morronmage dygnet runt!

- Motiverad - Dragkraft - Belöning -




Kommentarer
Postat av: Emelie

Det var mindre kul att det snålas med jobb.. Det ljusnar nog snart på den fronten.



Med mig är det bara bra. Jag jobbar och står i och försöker hitta tid till träningen och hinna träffa vänner och familj. På senaste tiden verkar det som om jag har allt annat än tid.



Men som du säger att du är den gamla vanliga Anna så är jag den gamla vanliga Emelie bortsett från allt annat runt i kring :)

2009-02-10 @ 19:46:44
URL: http://yoem.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Jodå jag vet . :)

2009-02-12 @ 12:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0