Bara lite less!

Helt allvarligt..
Dumma, blinda, okunniga, ignoranta männskor!!
Eller skiter dom totalt i att läsa skyltar BARA för att de är gåväg!?
Speciellt tanter, folk med barnvagnar och hundförare...

Jag som gående, ska gå på vänster sida.
Jag som cyklist, ska cykla på höger sida.
Och när en gående och cyklist möts, så väjer cyklisten för den gående.
That's simple!!!!!  

Men inte för alla tydligen.
Inte för dom dumma, blinda, okunniga, ignoranta och noll trafikvett människorna!
Undrar hur ni kör bil?

JAG HATAR ATT VÄJA FÖR ER NÄR JAG GÖR RÄTT!

Jag har rätt att vara less.
Se bara på hur många som tutar bakom ratten eller som svär när andra gör fel i trafiken.
Själv kan ja påpeka när jag måste väja, 'fel sida' och nu i detta inlägg.
Följ regler och skyltar och alla är nöjda!



Kommentarer
Postat av: Emelie

Det är samma sak i kalix, om inte värre. I luleå kör alla med mottot "störst går först" men i kalix är det folk för sega i hjärnan för att hinna uppfatta att det kommer en cyklist eller så. Tröga kalixbor med andra ord och uppnosiga luleåbor. Simple. ;)

2009-01-16 @ 17:33:22
URL: http://yoem.blogg.se/
Postat av: Natalie

ja, när det nått en punkt där alldelens för många tagit sig friheten att tala, tänka och döma ut mig på förhand osv. så blir fröken Natalie flammande arg. Så jag hoppas att jag fått inbankat lite vett nu åt alla babbliga randommänniskor.

2009-01-16 @ 18:07:15
URL: http://surething.blogg.se/
Postat av: MizthaNguyen (v.

Hejsan, titta gärna in i min blogg! finns egen musik & dansvideos & dikter. Kommentera gärna! :) Ett litet snipp från den nya låten i senaste inlägget !

2009-01-16 @ 22:20:06
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0