Om mig..

Jag strävar inte efter det perfekta livet, utan efter perfekta meningar i det.

Materiella ting kan inte göra mig lycklig, men dom hjälper till en bra bit på vägen.

Jag vill inte behöva vara med om ständiga begränsningar på områden som är
till för att utforska ens njutning.

Jag tycker om att ge, men även att få utan att behöva be.

Jag blir mållös på totala överraskningar, oavsett typ av, innan känslorna kommer ikapp.

Man behöver inte lyssna på allt jag säger, bara på det som är viktigt för mig.

Bara för att jag är lite tyst ibland, innebär inte att jag inte bryr mig.

Man behöver inte påpeka mina brister rakt i facet på mig. Jag är väl medveten om dom.

Jag är generös när jag kan och älskar uppskattning för min ansträngning.

Jag ÄR den JAG är och jag älskar mig själv såsom jag älskar mina nära o kära.

Jag har ett stort hjärta, men har skaffat vakter till det.
Vem som helst får inte nycklar att ta sig in.

Jag har börjat våga mer. Ta mer risker. Våga platt fall.
Vill inte blicka tillbaka med tankar som..'Tänk om..'

Jag älskar trygghet, rutiner. Men låter ändå mitt galna jag leka i tid och otid.
Jag får stå för ev. konsekvenser. Jag är en vuxen människa.

Jag lever bara en gång!!!
Jag lever NU!!!




Kommentarer
Postat av: Annelie

Hahah rolig kommentar, om min mage och markus rumpa! ska hälsa honom det imorgon.



Fint du skrivit om dig själv här ovan.



natti natt

2009-01-30 @ 02:08:06
URL: http://annelieduvmo.blogg.se/
Postat av: Elin

ja, jag vet. säger ju att jag inte blivit så stor och tack gode gud för det, förutom kilona. men då smäller det väl på slutet istället. ;P

2009-01-30 @ 09:40:40
URL: http://elliinh.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vad fint du skriver, och det är saker man borde ta till sig själv egentligen. Detta är självinsikt och du är så vis, Anna. Du är så stark och modig!



Kram

2009-01-30 @ 13:46:10
URL: http://yoem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0