Senil? Lathet?

Idag när jag satt och duscha i fullans gladhet och mös...så vad händer!?
Eeh jo..vattentrycket i kran bara minska mer o mer tills det tog slut.
VA?
Där satt jag med balsam i håret och fattar ingenting.
Det sluta med att jag fick skölja av mitt hår i ISKALLT vatten.
Bra för håret dock men mina händer var då inte glada.

Dryga 30min senare var de tillbaka.
Så klaga inte på att det byts saker hit och dit, när man iaf blir förvarnad av lappar!
FÖR DET HAR DÅ INTE JAG BLIVIT!!!!

Men nu i efterhand skrattar jag bara.
Det hade ju kunna vara värre! ;)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag hade SÅ velat se din min när vattnet slutade rinna! Stackare! :)



Du blev ju i alla fall ren..

2009-01-09 @ 09:28:24
URL: http://yoem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0