Som smör!

Sådär ja :)
* Tv:n är såld för bra pris.
* Mobilen är beställd till mycket bra pris.
* Present till mamma är köpt.
* Nöjd med toan, som nu är 2st korgar rikare.
* 3st pollypåsar i min godisskål. Har fått dille på polly ;)

Men...

Det blev dock ingen ny tv idag, för att dom hade inte inne nån av dom jag ville ha.
Så nu ska jag sitta och kolla över nätet vad ja hittar å sen beställa.

Denna dag har varit min dag! Ja bortsett från det uteblivna tv-köpet!
Munnen ska få vila nu iaf i form av prat, leende kan ja inte lova ,så får fingrarna ta över.
Jag är jätteglad och det flyter på värre än det gjort på länge!






Och..

JAG HATAR MINA OBJUDNA KRÄK TILL BLOMFLUGOR SOM HELA TIDEN FLYGER IN I MIN NÄSA!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0