Step Up!

Säger bara....När 3an släpps SKA jag infinna mig på en bio i närheten av mig och
njuta till all skön musik, dansmoves och heta kroppar ;)

Detta klipp är från 1an. Så fort jag hörde låten blev jag fast!
Menar HAllåh ;D



"Show off that body you got
You got that dance floor so hot
You workin that, You talkin that
You tickin' that, like a clock

Show up, empty
Nothin in um, Her..her
No Silicone, no lypo, no botox no tummy tuck (No)
All Natural, let the day spoil when another brother in this world
Good lookin momma"

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja men det är liksom förståeligt att man har FB pga att man har många vänner utspridda på jordens alla hörn, jag skulle kunna tänka mig skaffa det för den sakens skull -men lunar? Den sidan har jag inte varit medlem i på si så där 3-4 år sen. Det är liksom för ungt folk där för min smak, och det är bara pervon som skickar mail på det communityt! ;)



Annars är läget bra med mig, jag har energi till tusen och ska på spinning ikväll och sen blir det gymmet några svängar i veckan. Tyvärr verkar det inte vara någon av mina vänner som är sugna på att joina mig så jag kör solo :) Saknar Anna och Ems-tajm när vi for och simmade, bastade och gymmade tillsammans. Det var tider!



Hur är läget med dig?

2009-01-19 @ 12:56:57
URL: http://yoem.blogg.se/
Postat av: Regina

oh kommer ihåg hur mkr jag älskade den låten också, it's very niice

2009-01-21 @ 02:00:37
URL: http://regina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0