Fre 31juli

Har tittat på en liknande kofta tidigare, men så hitta ja denna idag på Gina.
Jag spara ca 200kr :D

 

Sen så har ja en svart lite silkigare finklänning, men som ja inte velat ha ännu..för ja har som inte haft nåt passande under. Och kan Carro köpa ett par svarta lackleggings som hon aldrig egentligen skulle titta på, så kan banne i mig jag köpa ett par korallrosa spetsleggings ;) Sen vad som sig passar är en annan 5a.
Känns främmande, spännande o nytt att kunna vidga sin lilla 'propra klädbox' :)



Sen så håller ja på göra om lite i lyan. Denna fanns inte i butik, så jag har reseverat den. Ska ha den brevid sängen som nattbord, sänggardinen är borta å gardinen vid toan hänger nu på andra sidan..som en förlängning av väggen.
Sen kommer den fyllas av olika flätade korgar för stuff :)


Och mina lilla gröna hörna är nu städad.



Kommentarer
Postat av: morlena

Snyggt.

2009-07-31 @ 21:34:55
URL: http://morlena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0