Härliga lediga Tors.

Idag var både jag, bror och Cat ledig.
Så det blev en dag på Kallax strand me doggarna, shopping och pizza.
Hade vi inte haft me hundarna, så hade det vart perfekt badväder. Det var ritkigt skönt i vattnet.
Kände mig så dagavild idag, eftersom jag var ut igår trodde jag det först var söndag för att slutligen få för mig att det var måndag.
Köpte mig ett nytt täcke jag spanat på, kravmärkt..624kr rabatt var det oxå :)









Hittade denna vackra sak på återvinningen


Och såhär ser det ut efter att Max o c/o brann ned



Kommentarer
Postat av: Elin.

ok, då får vi se vad som händer, men jag hoppas vi hinner ses. :)

2009-07-02 @ 22:33:18
URL: http://elliinh.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag kan tänka mig att det händer oftare för dig än för mig :O Jag menar, att du jobbar både på ditt jobb i stan och sen att du jobbar när de ringer ut dig från kommunen?



Fin design du har gjort! Den är riktigt mysig, en aningen romantisk. It's you.



Fina bilder när ni var ut på färjan också, gott! Och vilken härlig dag ni hade i det här inlägget!



Hoppas allt är bra med dig, var längesen man sågs.



<3

2009-07-04 @ 23:35:21
URL: http://yoem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0