Mina kärlekar blir bara fler..

..och fler :D (More 2 come)

Senaste tillskottet i min älskade kollektion hämtade jag ut idag.
En lustig sak, är att jag har fotat sen jag gick på högstadiet och velat ha en systemare long time, men aldrig haft råd eller prioriterat, tills igår då vill säga :)

Men iaf, sen börja bror O fota och har värsta utrustningen idag, sen börja min mor oxå.
Nu sitter vi 3 från samma familj, med varsin kamera, alla medlem på pix o snart gör jag dom sällskap på fotosidan.
När jag fått in vanan lite ;)
Tycker jag är sweet!!

 

Var på stan idag o nu har jag suktat tillräckligt länge, bara sisådär 2år och låtit den snåla hjärnhalvan bestämma.
Men nä, idag när jag skulle köpa ett par snygga jeanscapri från Vero, så...
VAR DOM SLUT!!!!!!! :-o Va???

Så ist blev det ett par haremcapri. Nästan på gränsen för mkt för mig.
Men jag försökte tänka utanför boxen. Vidga mina vyer. Kanske nästa år att det finns?

 

Sen så tyckte jag att lekt för mkt med mina vidgade vyer, så jag gick på ev av mina 3 favoriter igen - Randigt!!! :D
Prövade en sån där pösig tröja alla typ har från Gina, men den såg ut som en eeeeh..hösäck på mig.
Nej tack, jag kör hellre ett litet mer säkert kort. Den kommer få sällskap av en till i annan färg. Materialet är babysoft.



Tänkte även när jag gick förbi smink att jag bara skulle kolla om dom hade ett läppglans jag har på provbit.
Fick den lilla lilla förp. när jag plugga i Hudik. Typ 3 år sen. Säger väl sig själv hur flitig jag är på smink ;-o
Jag visste inte ens vad färgen hette, men jag hittade den direkt.
Så nu äger jag modell större. Hur länge kommer den räcka då?

Älskar färgen. Den ger lite mer färg till läpparna, men inte överdrivet.
Sitter länge o non-kladd.
Jag hade aldrig köpt den själv om det inte hade vart för lilla testförp.♥



Sen så kan jag nästan börja kalla mig proffs på köttgryta ;)

- {{Kramen på dig va}} -

Kommentarer
Postat av: Natalie

Jag som egentligen totalbojkottar haremsbyxor hyllar din jeansvariant av dem! Skumt va? Dom var ju faktiskt RIKTIGT snygga=)Ps, det andra med:) I WANT!

2009-07-16 @ 15:37:47
URL: http://surething.blogg.se/
Postat av: morlena

En skönhet klär i allt.

2009-07-16 @ 21:22:00
URL: http://morlena.blogg.se/
Postat av: Elin.

du har tur som har två som kan lära dig fota nu, den dagen jag införskaffar en så...får du bli min privat lärare, ok? :)



som jag sa igår, brallorna passar du i. jag köpte ett par tidiagre, som jag lämnade tillbaka, det såg typ ut som att jag skitigt ner mig. inte snyggt. :P



kram

2009-07-17 @ 09:39:28
URL: http://elliinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0