Tröttis ännu inte vaken!

Sitter här med min frukost, heeelt väck. Hade det inte vart så att jag ska jobba, hade ja legat i sängen. The bedforce is strong!!! ;)
Börjar om 1h och har ännu inte fått på mig kläder.
Zzzzzznark

Fick oväntat sent kvällsbesök igår :D
Frida skulle hämta upp en vän 22.30 och tittade förbi mig lilla stunden innan.

'Hej,va gör du? Är du vaken?
Jag undrar om jag kan komma förbi en stund?
Svänger av E4an nu. ska hämta upp en kompis!'


Så när hon kommer in till mig-

JAG har varit upp på KEBNETOP!!!!! (värre stolt tjej)

Tack för besöket även om jag hade hälften av fokuseringen på annat.


Kommentarer
Postat av: Natalie

Jag vill också hälsa pååå! :)

2009-07-13 @ 12:00:49
URL: http://surething.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0