Den var den helgen de!

Gårdagen bjöd på en hel del. Bla 70% choklad :D
Var nämligen en äldre herre som kom in i butik o vi hälsa på han som vanligt.
Jag var lite upptagen med lite papper men frågade om han behövde hjälp. Men han skulle bara kolla först.
Sen när jag var klar hjälpte jag han med det han behövde.

Denna herre behövde känna sig sedd. Han suckade och jag frågade om han hade tappat motivationen.
Och det hade han, så då blev min följdfråga hur han ska göra för att hitta den igen.
Men samtalet gick fram o tillbaka. Han sa att jag gjort hans dag, för jag tog mig tid, pratade o var intresserad.
Iaf..så innan vi skulle stänga, så kom han in med varsin chokladkaka till mig o Carro :)



På kvällen for jag ut med Nadja å två äldre förmågor. Det var en trevlig å lugn afton :)
Vi for ut relativt tidigt o runt 00-00.30 var de rejäl kö och ca 1h senare var de ännu lite kö.
Alla ville tydligen ut!
For dock hem tidigare pga jag kände mig seg o trött.
Jag diskade undan lite, hoppade in i duschen å sov till kl11 imorse.


   

Idag efter jag vaknat for jag till bror O. Klädde bara på mig o käkade frukost där.
Sen bar det iväg ut till First Camp (som jag trodde låg typ vid Porsön,Ack så fel av mig) och fotografera.
Bror på uppdrag av dom och jag för nöje. Värmen stekte, solen sken, havet lockade och jag vill bara kasta av mig kläderna för att somna under solens varma strålar.

Fotade mina allra första fjärilar idag me D60n :D
Gav även bror välbehövande massage. han hade lyckats få en låsning mellan skulderbladet.
Åt middag (är ännu mätt). Såg tv. For hem och här sitter jag nu med mina bilder o är rätt nöjd över min helg.

   








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0