Behöver variation!

Behöver en till av dom garderober jag redan har. Har nu smockat i alla och det är lika besvärligt varje gång att ex ta ut en ny handduk eller få tillbaka en rentvättad. Sen så har ja även lite tjafs som behöver plats oxå.
Just nu väntar jag på att min köttgryta ska bli klar. Det blev lite väl utdragen att göra den nu, men hade tid först nu.

Dagen som sådan har jag jobbat några timmar inom vården, vart på stan å checkat inredning/textil/täcken.
Köpte ett par gardiner som jag sneglat på i evigheter och äntligen var dom på rea. Lycka :D
Sen hade även Hemtex rea. Så det blev nya handdukar.

För att inte prata om huuur många snygga sjalar Indiska hade.
Fick beslutångest över sisådär 3-4st.
Valde tillslut den jag tittade på först.
Är dessutom sugen att ändra om färgerna på toan till rosahållet samt ändra om lite i min lgh i möbelarrangemang. Får se va som händer.

Är oerhört nöjd med denna dag! :D

 

FÖRE


EFTER
 

Kommentarer
Postat av: Natalie

Jättevackert =) Ett par nya gardiner gjorde faktiskt en enorm skillnad :)

2009-06-30 @ 21:06:55
URL: http://surething.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0