Förkärlek till dofter!

Jag är väldigt svag för goda dofter.

Mjuka
Söta
Ljuva
Exotiska
Fräscha
Fruktiga

Ta exempel alla mina parfymer, därför ska jag egentligen inte köpa fler, förns jag använt upp nån iaf.
För alla följer samma röda tråd i doft :) Mer eller mindre - all the same!

Sen har vi det här med tvålar. Har ett antal att välja mellan i duschen och 3st på tvättstället.
Senaste tillskottet som jag använt upp på 2mån? +/-, ÄÄÄLSKAR jag!
(och då brukar det ta 6mån+ för mig att använda upp en tvål, pga mitt utbud)

Den är så len mot kroppen, dryg och bildar stora bubblor ;)
Det är LdB's fresh n' fruity limited edition.

Dom var slut här ett tag, men nu är dom tillbaka igen i ny förpackning.
Så ist för den röd/gul mönstrade är den nu grön/gul me svart lock.


Kommentarer
Postat av: morlena

Den ska jag prova.

2009-06-14 @ 16:24:13
URL: http://morlena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0