Jobb-Sol-DaimSmooties dag

Bland det första jag fick höra när jag kom till jobbet, var att M.Jackson avlidit.
Läste även att skönheten Farrah från org. Charlies änglar äntligen fått somna in.
2 stora ikoner borta från denna värld.

Skulle ev ha umgåtts me svägerskan, men lilleman mådde inte bra
å hon kände sig dåsig oxå.
Så en annan dag. Tur då att ja redan fått en förfågan av en polare om en promenad.
Mmm sagt o gjort.. promenad på stan för svalka sig me namnnamn :)

Överraskningen i gårdagens inlägg, var skira pastelltrosor till min mamma.

Idag då..hittade några hoods. Dock var ena för dyr, köpte en annan och tyvärr var en tredje för bylsig.
Kan ju bero på att de var en killhood, men den var såå snygg å föll mig i smaken på pricken.
Hade dom haft xs, hade jag köpt den.

Bjuder på pics


    

Kommentarer
Postat av: morlena

Svartvita tyckte jag om

2009-06-26 @ 19:39:39
URL: http://morlena.blogg.se/
Postat av: Lotta

Snygga skor!

2009-06-26 @ 21:29:21
URL: http://lottakenttamaa.blogg.se/
Postat av: Åsa

Tror du jag är leds på sjukstuga...oooo jaaaaa

2009-06-26 @ 22:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0