Kvällens Bachelorette!

Den trevlige, icke svärande, troende, laglydiga oskulden...(24/6 avsnitt 2)

'Jag blev utsedd redan i 8an som den trevligaste, synd bara att inte hon ser det'

Vars ska ja börja? :-o

Visst, jättebra att man är trevlig..Men de räcker inte alltid och
de kanske inte han förstod, att de inte var tillräckligt för just hennes smak.

Själv vill jag inte ha den trevliga grisen i säcken så att säga.
Jag vill ha lite action, fart, vågat, spänning, teknik, erfarenheter, snäll men inte mesig mmm (me mkt mer).

Med mina ord:
Sweet with attitude!!!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag vet vem hon väljer i sista avsnittet =)

2009-06-25 @ 15:09:09
URL: http://asam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0