Men suuug!

Dom är en pain in the ass, men en 'nödvändig' sådan..tyvärr!
Jag pratar om Ams.
Jag tog bort mig från deras system 3år sen som uska, just för att man blir skickad till
små hålor för jobb ex Arjeplog. Pratade med min handläggare i våras och berättade just det, men efter att hon sagt att dom inte kommer skicka mig till långväga delar av landet, så gick jag med på att skriva in mig som uska igen.

Vad hände då idag????

Jo, jag har fått 2 jobbanvisningar...

Ett i GÖTEBORG som säljare via manpower och det andra i ARJEPLOG som uska. -
"Här finns livskvalité o framtidstro och ca 3100 inv. med nära till jobb,service och den sköna naturen."

ASGARV..
helt allvarligt, vem vill bo i en än värre håla me åldringar å en liten mack, som typ stänger kl19!????
Enda gång det fylls med liv, är på vintern när alla nya bilar ska testköras typ. Wow!

Jag flyttade från Kalix me ca 18.000 inv, för att det VAR för litet för mig.
Men eftersom att jag måste söka, för att inte riskera bli utan a-kassa blir det ett sånt där litet fint kort cv:

"Mitt namn är Anna och jag har redan 2 jobb. Jag söker detta jobb för Ams ansåg mig lämpad."


(google)

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha, AMS suger!! Ledsen att behöva skriva det men dom kan då inte göra ett skit för mig, verkar inte kunna hjälpa någon annan heller.... Jag misstänker att dom fikar nog mest =P

2009-06-29 @ 19:22:55
URL: http://fiirpi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0