Mini Afterwork

Hade så trevligt igår me mina arb.kollegor/polare :)
Efter jobbet for jag hem och gjorde mig iordning, sen blev det pizza o öl me grabbarna på stan.
Hem till Johan för mer påfyllning och sjöng med till massa musikvideos, somliga mer än andra.
Jag var andra :-o

Sen bar det av till BBB för dans, jokes, frisk luft och social anpassning som trängandes sillar ;)
Där runt 01 drog Johan, så jag o Vicke avrundade natten hos mig över en kopp varm choklad o ostmackor med massa snack om div saker ur ens liv, att man är den man är, relationer, skitsnack, jobb etc.

Preciiis vad jag behövde.
Få komma ut ur min lilla lya och få vara social med lite bubbel i handen!









Som jag sa, den kommer jag lägga ut. Sagt och gjort :)
Gör även lite smygreklam för Imsdal 'New Flavva' ;)


Kommentarer
Postat av: morlena

Killen i rött- har han alltid ledsna ögon ? Eller bara just på dessa kort ?

2009-06-14 @ 13:53:53
URL: http://morlena.blogg.se/
Postat av: Åsa

Låter som en trevlig kväll det =)

2009-06-14 @ 16:40:07
Postat av: Johan

killen i rött kanske läser denna blogg och undrar nu hur han ska operera sina ögon för att dom ska se "glada" ut för han trodde dom var fina redan som dom var.

2009-06-14 @ 21:05:30
Postat av: Viktor

Nä Johan du är fin som du är ;). Det var en awesome kväll som vi ska göra om fler gånger! Cheers mates! Och Anna du borde lägga ut filmen där du sjunger.

2009-06-14 @ 23:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0