MmmmSooooool!

Dagen började med att tvätta o stressa kläderna i torktumlarn ist för torkskåpet.
Skulle ju till stranden :D
Legat å njutit av värmen å dom ljuvliga brisarna.

Sen så är ja inte sugen på någon grov mat,
så det blev tonfisksallad med hallonvinigrett. Mmmmm
Köpte en ny dressing idag. Ska bli spännande att pröva den till nåt gott.
10min kvar så börjar min tv-kväll.

 



Var ut igår. Hade först inte tänkt fara, men nån gång runt 20.30 på kvällen ångrade jag mig.
Man får passa på att ta vara "på dagen" i sånt här väder.
En sak har jag lärt mig, de är en dåååålig idé att dansa bugg på dansgolvet i denna hetta.
Jag var lika svettig som efter ett spinningspass.
Och härmed är det väldigt konstaterat, tjejer kan verkligen grisa ned på toan!

Gick hem dessutom. Orkade inte ta en taxi.
Tog inte såå mkt längre än vanlligt. men jag tappade båda gummiplopparna på klackarna.
Då lät det klack klack klack där jag gick. Men snyggt gick ja!
JA, jag gick hem i högklackat. UTAN skavsår. Helt otroligt :-o

Denna vackra uppenbarelse bländade mina ögon. Tänkte fara ut me kameran när ja kom hem, men orkade inte cykla tillbaks till malmudden/tågrälsen enkomt för den. Jag hinner säkert fler ggr :)





Kommentarer
Postat av: Frida

Den där salladen såg riktigt god ut!! Berätta om dressingen sen, den såg spännande ut =)

2009-06-29 @ 19:19:19
URL: http://fiirpi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0