Nya Embrace!

Jag kom och tänka på för några veckor sen, att kanske det rä dags attköpa ny rakhyvel :-o
Har nämligen kört med ett o samma rakhyvelskaft sen ja var sisådär 19år!
Menar, inte har jag haft nån tanke på att köpa nytt skaft när jag
bara behöver köpa nya blad.

Varför jag ska göra det först nu efter alla dessa år??? Den glappar!!

Så jag nämde det för en kollega och hon rek. nya Gillette Embrace 5-blad.
Nästa gång jag är och handlar..då ska jag köpa den.
Får väl se om jag ids lägga ut den summan för nya refillblad oxå eller om jag kör vidare på en billig variant med refillblad 8-pack för ca 80kr.


Kommentarer
Postat av: Minni

Embrace är kanon!

Jag kör rakbladen embrace i vibrance för jag tycker effekten blir ännu bättre. ;)

2009-06-02 @ 21:00:15
Postat av: Elin

Jag skulle också behöva köpa ny, använder Js avlagda. Skulle kanske vara kul att ha en egen..tjejig :)

2009-06-03 @ 14:07:33
URL: http://elliinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0