Slös eller nödvändigt?

Löning idag. Äntligen får jag även lön den 25e som svenska folket :)
Dagen började med att:

- Jag vaknade för tidigt enligt mig, kroppen ville annat.
- For o klippte till mina frissiga toppar. skitnöjd över hur fräscht de känns nu.
- Knåpat ihop en överraskning.
- Jobbat
- Köpte min fiiiiina groom samt fixa en sak till paps.
- Slösa some cash (igen).

 En mörkblå brodyrklänning samt en inpackning som doftar hubbabubba.
Jag har börjat tycka blåa kläder är fint på mig :-o
Sen är jag glad att jag kan bära upp vackert, spets å söta saker.

    

 
Nu sitter ja o väntar på att min övervärmda mat ska svalna lite.

Alltså, jätteroligt att klänningar är på mode samt randigt.
Då kan jag passa på att fylla förråden...Men....nu går ju alla i randigt.
Ränder är mitt *grrrrr* ;)

Har med andra ord införskaffat sånt jag velat ha lääänge, sen då om ja behöver allt, det är ju en annan 5a som inte behöver diskuteras ;)
Jag avslutar med orden som säger allt:

Jag är en tjej med behov!!! ;)

Kommentarer
Postat av: Frida

Härligt "sommar"fin(ljus) du var i håret =) Söt klänning hade du hittat dig också!

2009-06-25 @ 23:31:42
URL: http://fiirpi.blogg.se/
Postat av: morlena

Snyggt, alltihop.

2009-06-26 @ 06:15:11
URL: http://morlena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0